شکست

 

 

 

 

من پذیرفتم شکست عشق را

 

   پندهای عقل دور اندیش را

 

     من پذیرفتم که عشق افسانه است

 

   این درد آشنا دیوانه است

 

     می روی شاید فراموشت کنم

 

با فراموشی هم آغوشت کنم

 

      گرچه تو شاداب تر از من میروی

 

آرزو دارم ولی عاشق شوی

 

      آرزو دارم بفهمی درد را      

 

تلخی برخوردهای سرد را

 



نظرات شما عزیزان:

royayekhaterat
ساعت23:21---9 بهمن 1392
slm mamnunam ke be webam sar zadin shoma ham webe zibayi dairn khoshhal misham bazam az weblogam didan konin ba tashakor

masih
ساعت19:14---27 دی 1392
,واقعیت سخت است ؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:,

] [ 18:18 ] [ jojo ]

[ ]

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir | rss ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه